administratief medewerker verzekeringen (32-40 uur) te Den Haag / Scheveningen

Functie
Administratief
Provincie
Zuid-Holland
Vakgebied
Verzekeringen
Salarisindicatie
2250-2750
Datum
7 juli 2022
Locatie
2583 CM Den Haag, Nederland

Ben jij een echte duizendpoot en gek op variatie in je werk? En ben je graag in contact met mensen en vind je het een uitdaging om iedereen zo goed mogelijk te helpen? Wil jij jezelf altijd verder ontwikkelen? En werken bij een mensgericht verzekeringsbedrijf met een informele werksfeer? Dan ben jij de nieuwe collega die wij zoeken!

jij maakt het verschil
Dat is waar wij in geloven. Met jouw ervaring en drive om je verder te ontwikkelen help je de verzekeringsadviseurs van Nederland met onderscheidende verzekeringsproducten op maat. Deze verzekeringsproducten creëren wij zelf met onze binnen- én buitenlandse risicodragers. Hierbij werk je samen in een team van 16 collega’s en een lieve kantoorhond.

Als administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor het proces rondom verzekeringen. Je voorziet verzekeringsadviseurs van de juiste documenten, zorgt voor de (agenten)administratie en ondersteunt je collega’s van acceptatie. Daarnaast help je verzekeringsadviseurs vol enthousiasme telefonisch verder met hun vragen en hou je de algemene e-mail overzichtelijk voor alle collega’s. Dit doe je in contact met verzekeringsadviseurs en je collega’s die net als jij altijd klaar staan om een extra stap te zetten.
Binnen apc holland is ruimte om door te groeien. Zie je iets om op te pakken of heb je een goed idee, voor jouw input is alle ruimte. Zo kun jij jouw eigen baan vormgeven in een omgeving waar jij je helemaal thuis voelt.

je brengt mee

  • MBO werk- en denkniveau
  • interesse om je WFT Basis en WFT Schade Zakelijk te behalen
  • zorgvuldigheid
  • besluitvaardigheid en communicatieve vaardigheden
  • een proactieve houding
  • woonachtig in de omgeving van Den Haag
  • pluspunt: ervaring met administratieve verwerking in een assurantie-software pakket

hier kun je op rekenen

  • functie voor 32-40 uur per week
  • salaris tussen € 2.250 en € 2.750 afhankelijk van jouw ervaring
  • 13e maand
  • ruime opleidingsmogelijkheden
  • persoonlijk ontwikkelingsbudget
  • een goed geregeld pensioen
  • thuiswerkmogelijkheden mét thuiswerkvergoeding
  • reiskostenvergoeding, een elektrische fiets of OV abonnement (én gratis parkeren)
  • direct zicht op een vast contract
  • regelmatig een bedrijfsuitje, gezamenlijke borrel of lunch

leuk om je te ontmoeten!
Wij zijn apc holland. Een eigenzinnig verzekeringsbedrijf die sinds 2012 samenwerken met de beste verzekeringsadviseurs aan een verzekerd Nederland waar het draait om de mens. Als dé mensgerichte partner maken wij het leven van intermediair Nederland gemakkelijker. Dit doen wij door ons oog voor innovatie en de persoonlijke aandacht voor de mensen waarmee we samenwerken. Ons specialistische team richt zich op het waarmaken van de beloftes van de adviseurs aan haar relaties. Wij geloven dat mensen het verschil maken.

Locatie
Den Haag

Wil je meer weten?
Voor meer info neem je contact op met Susanne Peters
0654657176

 

Solliciteer op deze vacature