Wil jij meegroeien met Hera Life? Een succesvolle Insurtech Startup, gevestigd in Den Den Haag? Als allround medewerker ben je verantwoordelijk voor de eerste afvang van de algemene werkzaamheden. Denk hierbij aan het verwerken van binnenkomende klantvragen, e-mail berichten en telefonie op het gebied van (overlijdensrisico)verzekeringen.
Wat ga je doen?
Je hebt begrip voor situaties waarin de klant is beland. Je toont Empathie en bent erg nieuwsgierig. Hera Life hanteert de snelste KPI’s binnen de verzekeringssector en daar ben jij medeverantwoordelijk voor.
Taken die hieruit voortvloeien:
Wat vragen wij van jou?
Je woont in Den Haag of in de omgeving. Ons kantoor ligt vlakbij station Mariahoeve, dus als je met OV komt is dat geen probleem.
Wij bieden ontwikkeling:
Hera Life is blij met jou als collega en dat laten we zien door het betalen van een goed salaris en het bieden van toekomstperspectief. Jij bent het meest waardevolle bezit van onze organisatie en daarom willen wij dat jij je blijft ontwikkelen. Hoe dit eruit ziet vertellen we je graag in een persoonlijk gesprek
Aanbod
Een bruto salaris dat afhangt van je leeftijd en ervaring maar in principe ligt het startsalaris tussen de € 2.005 - € 3.151 per maand voor een 40-urige werkweek;
Locatie
Den Haag
Contactpersoon
Informatie en solliciteren bij Susanne Peters
0654657176
Neem contact met ons op via onderstaand formulier.