Administratief / Facilitair medewerker (Findata) te Amsterdam

Administratief
Noord-Holland
Verzekeringen
In overleg
24 juli 2024
Hullenbergweg 107, 1101 CL Amsterdam, Nederland

Als Administratief / Facilitair medewerker ben je verantwoordelijk voor het nauwkeurig en efficiënt invoeren en bijwerken van hypotheekrentes en - voorwaarden in ons eigen platform.

Wat ga je doen?
Je speelt een cruciale rol in het waarborgen van de juistheid en actualiteit van de rentetarieven die wij aan onze klanten verstrekken. Onze klanten zijn onder andere hypotheekadviseurs en geldverstrekkers, die onze data gebruiken om beleid te bepalen en nieuwe rentetarieven te beoordelen. Daarnaast zul je facilitaire taken uitvoeren om de dagelijkse gang van zaken op kantoor soepel te laten verlopen.

  • Nauwkeurig invoeren van nieuwe hypotheekrentetarieven en up-to-date houden van bestaande rentetarieven en voorwaarden in onze databases.
  • Samenwerken met andere afdelingen om de consistentie en actualiteit van de data te waarborgen.
  • Rapporteren van afwijkingen of inconsistenties in de gegevens aan je collega’s.
  • Ondersteunen van het team bij ad-hoc projecten en taken met betrekking tot data invoer en -beheer. 
  • Incidenteel uitvoeren van facilitaire taken om de dagelijkse gang van zaken op kantoor soepel te laten verlopen.

Over het team
Blinqx combineert een startup mentaliteit met ervaring van succesvol ondernemerschap. Met enorme ambitie en vooral veel plezier werken wij als groeiend team van ruim 500 collega’s aan de ontwikkeling van slimme softwareoplossingen voor vooruitstrevende dienstverleners, (semi) overheden en ondernemers. Dagelijks gebruiken duizenden verzekerings- en hypotheekadviseurs, accountants, financieel adviseurs, advocaten, gemeentes en project gestuurde organisaties onze software om hun werk makkelijk, efficiënt en overzichtelijk te maken. Zo maken wij elke werkdag beter. Je speelt een cruciale rol in het waarborgen van de juistheid en actualiteit van de rentetarieven die wij aan onze klanten verstrekken.

Wat breng jij?

  • Je beschikt over uitstekende nauwkeurigheid en hebt oog voor detail.
  • Je hebt sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Je beschikt over zelfstandigheid en hebt verantwoordelijkheidsgevoel voor je eigen taken.
  • Ervaring met data-invoer of administratief werk is een pre.


Wat bieden wij?

  • Een supermooie kans bij een snelgroeiende organisatie
  • Een ondernemende en informele werksfeer
  • salaris op basis van jouw ervaring
  • Hybride manier van werken (zowel op ons kantoor in Amsterdam of een van de andere locaties als vanuit huis)
  • 32- tot 40-urige werkweek
  • 26 vakantiedagen
  • Laptop en telefoonvergoeding
  • Reiskostenvergoeding

Waarom Blinqx?
Ambitieus

Bij Blinqx verleggen we graag grenzen – We moedigen je aan om elke dag te shinen, in een omgeving waarin jouw ambitie wordt gestimuleerd en waar ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en groei.
Slim rebels
Bij Blinqx doen we het op eigen wijze – We houden ervan elkaar positief uit te dagen en innovatieve oplossingen te vinden. En elkaar daarin lekker scherp te houden.
Mensgericht
Bij Blinqx is iedereen welkom – We creëren samen een werkomgeving waarin iedereen wordt gewaardeerd en gerespecteerd. En staan voor samenwerking en het opbouwen van sterke relaties, zowel intern als met onze klanten.

Locatie
Amsterdam

Interesse?
Solliciteer direct via de rechterkolom of via s.peters@assured.nl, of bel Susanne Peters 0654657176

Solliciteer op deze vacature
#replace title#