​​​​​​​Financieel Boekhoudkundig medewerker Verzekeringen (24-40 uur) te Breda

In het kort
In overleg
11 augustus 2024
Willemstraat 1, 4811 AH Breda, Nederland

Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging in een jong en dynamisch verzekeringsbedrijf? Traksi, gevestigd in het hart van Breda, zoekt een gedreven Financieel Expert. Wij zijn pioniers in de verzekeringsmarkt en maken gebruik van de nieuwste technologieën om risico’s voor bestelauto’s en taxi’s te minimaliseren.

Over Traksi
Traksi is een jong en dynamisch verzekeringsbedrijf met een informele sfeer en een hands-on mentaliteit. We willen de dingen net even anders doen. Als pioniers in de verzekeringsmarkt bieden we unieke oplossingen dankzij de nieuwste technologieën. Onze specialiteit? Het verkleinen van risico’s voor bestelauto’s en taxi’s in het verkeer met behulp van telematica en data-intelligentie. Op ons kantoor in Breda hebben we overleg, delen we ideeën, lachen we met elkaar en kletsen we bij. Maar als je wat meer focus nodig hebt, bestaat er ook de mogelijkheid om vanuit huis te werken.
Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar een Financieel Expert.

Functie-omschrijving
Als Financieel Expert bij Traksi ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan financiële taken en zorg je ervoor dat onze financiële administratie op rolletjes loopt. Je ondersteunt onder meer bij het opstellen van financiële rapportages, voert diverse boekhoudkundige taken uit en zorgt voor een correcte verwerking van financiële gegevens.

Taken en verantwoordelijkheden
Bij jouw werk horen bepaalde taken en verantwoordelijkheden. Zo beheer en overzie jij de gehele financiële administratie, waaronder onder andere het inboeken van facturen en bankafschriften. Ook de werkzaamheden met betrekking tot het uitvoeren van debiteuren-en crediteurenbeheer zijn jouw niet onbekend. Andere taken en verantwoordelijkheden zijn verder:

  • Het ondersteunen bij de maand- en jaarafsluitingen.
  • Het assisteren bij de jaarlijkse audit en andere financiële controles

Wat bieden wij
Naast een prettige en collegiale werkomgeving en een uitdagende functie binnen een dynamisch en groeiend bedrijf bieden wij:

  • Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden passend bij jouw kennis en ervaring.
  • 25 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband (40 uur).
  • Een gunstige pensioenregeling.
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden met opleidingsbudget.
  • Deels thuiswerken behoort tot de mogelijkheden.
  • Een vacature voor 28-40 uur 

Wie zoeken wij
We hechten waarde aan zelfsturende teams en verwachten professionaliteit van onze mensen. Fouten maken mag, omdat we vinden dat we daarvan leren. Maar we verwachten dat je ze signaleert en oplost. Je bent nauwkeurig, analytisch en oplossingsgericht. Affiniteit met de verzekeringsbranche is zeer wenselijk.
Daarnaast herken je jezelf in:

  • Een afgeronde opleiding in een financiële of bedrijfseconomische richting (minimaal MBO niveau 4, HBO is een pré).
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie.
  • Ervaring met boekhoudsoftware (bij voorkeur Exact Online of een vergelijkbaar systeem).
  • Uitstekende kennis van MS Office, met name Excel.
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift.
  • Enige ervaring met CCS, software voor een verzekeringsbedrijf, is een pre 

Locatie
Breda

Interesse?
Solliciteer rechtstreeks via de rechterkolom of via s.peters@assured.nl of bel met Susanne Peters 0654657176
 

Solliciteer op deze vacature
#replace title#