Allround Administratief medewerker Verzekeringen (32-40 uur) te Pijnacker

In het kort
In overleg
26 maart 2025
Korteweg 5, 2641 GZ Pijnacker, Nederland

Ben jij een organisatorisch talent met oog voor detail? In deze veelzijdige functie zorg jij ervoor dat alles op rolletjes loopt! Van administratieve taken en planningen tot klantcontact en interne projecten – jij houdt de touwtjes in handen.

Over ons
Sinds 1948 is Van der Stoep een gerenommeerd verzekeringskantoor dat zich richt op zakelijke klanten. Persoonlijk contact en deskundig advies staan bij ons centraal. Ons team is hecht, professioneel en gedreven om de beste service te bieden.

Jouw rol
Als allround kantoor medewerker ben jij de spil van onze organisatie. Je zorgt voor een vlotte administratie en ondersteunt bij organisatorische taken. Dankzij jouw gestructureerde werkwijze blijven processen soepel verlopen.

Wat ga je doen?

  • Administratieve taken zoals dossierbeheer en data-invoer
  • Planningen en afspraken coördineren en voorbereiden
  • Ondersteunen bij interne projecten en processen
  • Communicatie met klanten en collega’s

Wat breng jij mee?

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau
  • Ervaring met administratieve werkzaamheden
  • Oog voor detail en goed in plannen en organiseren
  • Vaardig met MS Office en administratieve systemen (wij werken met ANVA)
  • In het bezit van Wft-diploma’s of bereid deze te behalen
  • Minimaal 4 dagen beschikbaar

Wat bieden wij?

  • Een veelzijdige functie met veel verantwoordelijkheid
  • Mogelijkheden voor groei en ontwikkeling
  • Marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Werken in een betrokken en professioneel team

Locatie
Pijnacker

Interesse?
Zie jij jezelf in deze functie en wil je ons team komen versterken? Solliciteer dan rechtstreeks via de rechterkolom of via s.peters@assured.nl of bel met Susanne Peters 0654657176

Solliciteer op deze vacature
#replace title#