Medewerker Polisadministratie (24-40 uur) te regio Haarlem

In het kort
In overleg
30 september 2024
Haarlem, Nederland

Heb jij ervaring op de backoffice van een assurantiekantoor? Weet jij alles van prolongeren, naverrekeningen en muteren? Wij komen heel graag in contact voor dit kantoor in regio Haarlem

Wie zijn wij?
Wij zijn een grote financiele dienstverlener die zich richt op een aantal branche organisaties. Wij stellen een totaalpakket van verzekeringen beschikbaar aan onze klanten. Wij zijn dynamisch en groeien snel. Binnen onze moderne organisatie kom je alle facetten van het verzekeringswezen tegen! wij staan bekend om onze deskundigheid, integriteit en betrokkenheid.  

Wat ga je doen?
Je komt te werken op de backoffice van ons bedrijf. Onder meer krijg je de verantwoording voor de volgende taken

  • Je verwerkt inkomende en uitgaande stukken
  • Je controleert en verwerkt polissen
  • Je draagt bij aan het voorbereiden van dossiers voor de adviseurs

Wie ben jij?

  • Jij hebt ervaring in een soortgelijke functie
  • Je bent administratief sterk te noemen
  • Je werkt nauwkeurig 
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je bent bij voorkeur in bezit van het WFT Basis 
  • Je bent een gezellige collega die positief is ingesteld
     

Wat bieden wij?
Je komt te werken binnen een platte en informele organisatie. Waar een actieve personeelsvereniging zorgt voor  diverse borrels, feesten en uitjes. Wij zijn een collegiaal en betrokken bedrijf met volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. 
Verder bieden wij:

  • Flexibele werktijden
  • Collectieve pensioenregeling, kortingen op verzekeringen
  • WFT opleidingen vergoed
  • Salaris in overleg afhankelijk van je werkervaring en opleiding

Locatie
Regio Haarlem

Interesse?
Solliciteer direct via de rechterkolom of s.peters@assured.nl, of neem eerst contact op met Susanne Peters 0654657176

Solliciteer op deze vacature
#replace title#