Underwriter Automotive Fleet Verzekeringen (24-40 uur) te Breda

In het kort
In overleg
1 oktober 2024
Willemstraat 1, 4811 AH Breda, Nederland

Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging in een jong en dynamisch verzekeringsbedrijf? Traksi, gevestigd in het hart van Breda, zoekt een gedreven Underwriter Automotive Fleet. Wij zijn pioniers in de verzekeringsmarkt en maken gebruik van de nieuwste technologieën om risico's voor bestelauto’s en taxi’s te minimaliseren.

Over Traksi
Traksi is een jong en dynamisch verzekeringsbedrijf met een informele sfeer en een handson mentaliteit. We willen de dingen net even anders doen. Als pioniers in de verzekeringsmarkt bieden we unieke oplossingen dankzij de nieuwste technologieën. Onze specialiteit? Het verkleinen van risico’s voor bestelauto’s en taxi’s in het verkeer met behulp van telematica en data-intelligentie.

Ons kantoor bevindt zich in Breda. Hier hebben we overleg, delen we ideeën, lachen we met elkaar en kletsen we bij. Maar als je wat meer focus nodig hebt, bestaat er ook de mogelijkheid om vanuit huis te werken.

Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar een nauwkeurige en klantgerichte Underwriter Automotive Fleet Verzekeringen. 

Functieomschrijving
Als Underwriter Automotive Fleet bij Traksi ben je verantwoordelijk voor het beoordelen en accepteren van verzekeringsaanvragen van zakelijke klanten. Je analyseert risico's en stelt voorwaarden vast om ervoor te zorgen dat de klant de juiste dekking heeft. Je bent een belangrijke schakel in ons verzekeringsproces, bewaakt het rendement van onze portfolio en draagt bij aan het succes van onze verzekeringsactiviteiten.

Taken en verantwoordelijkheden
Het beoordelen en verwerken van verzekeringsaanvragen staat bij Traksi op nummer 1. Wij willen onze klanten immers snel en goed bedienen. We hechten dan ook veel waarde aan een snelle opvolging. Dit kan zowel individueel als binnen teamverband. Andere taken die tot jouw dagelijkse werkzaamheden behoren zijn:

  • Analyseren van risico's en bepalen van de acceptatievoorwaarden.
  • Onderhouden van contact met klanten, tussenpersonen en verzekeraars.
  • Adviseren van klanten en interne afdelingen over verzekeringsproducten.
  • Bijdragen aan de ontwikkeling en optimalisatie van acceptatieprocessen.

Wie zoeken wij?
We hechten waarde aan zelfsturende teams en verwachten professionaliteit van onze mensen. Fouten maken mag, omdat we vinden dat we daarvan leren. Maar we verwachten dat je ze signaleert en oplost. Enkele jaren ervaring in de verzekeringsbranche is een must en uiteraard beschik je over minimaal een WFT-diploma zakelijk. Daanaast herken je jezelf in:

  • Een afgeronde opleiding op minimaal MBO-niveau, bij voorkeur in een financiële of juridische richting.
  • Enige ervaring met CCS, software voor een verzekeringsbedrijf, is een pre.
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
  • Analytisch sterk en nauwkeurig
  • Ook interimkrachten welkom!

Wat wij bieden

  • Een uitdagende functie binnen een dynamisch en groeiend bedrijf.
  • Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden passend bij jouw kennis en ervaring.
  • 25 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband (40 uur).
  • Parttime en fulltime mogelijkheden
  • Een gunstige pensioenregeling.
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden met opleidingsbudget.
  • Een prettige en collegiale werkomgeving.
  • Deels thuiswerken behoort tot de mogelijkheden. 

Locatie
Breda

Interesse?
Solliciteer direct via de rechterkolom of via s.peters@assured.nl, of bel met Susanne Peters 0654657176

Solliciteer op deze vacature
#replace title#