Binnendienstmedewerker Schadeverzekeringen (24-40 uur) te Amsterdam

In het kort
In overleg
1 oktober 2024
Reggestraat 28, 1078 CC Amsterdam, Nederland

Werken op een plek waar je wordt gewaardeerd? Wij zijn op zoek naar een ervaren of beginnende commercieel binnendienstmedewerker schadeverzekeringen die ons team komt versterken.

Wat ga je doen?
Wij bieden een veelzijdige functie in een gezellig en hardwerkend team. Afhankelijk van het aantal uren dat je beschikbaar bent zul je je bezig houden met:

  • Schadebehandeling: Je behandelt schadeclaims van zowel particuliere als zakelijke klanten waarbij je rechtstreeks contact hebt met klanten en verzekeraars
  • Administratieve taken: Je ondersteunt het team met diverse administratieve werkzaamheden. Ook zorg je ervoor dat alle documenten en gegevens up-to-date zijn.
  • Acceptatie: Je bent verantwoordelijk voor het accepteren, wijzigen, royeren, opmaken en verwerken van polissen
  • Advies: je bent aanspreekpunt voor onze klanten die ons kantoor binnen kunnen lopen of die ons via een andere weg benaderen
  • Correspondentie; je hebt zowel schriftelijk als telefonisch contact met klanten, maatschappijen en eventuele derden.

De hierboven genoemde taken kunnen ook gesplitst worden afhankelijk van je voorkeur en beschikbare aantal uren.

Wie zijn wij?
Assurantiekantoor Feenstra, een kleinschalig, assurantie- en financieringskantoor dat sinds 1963 actief is in verzekeringen en financieringen. Wij werken vanuit een recent gerenoveerd kantoor in het prachtige Amsterdam.

Wie ben jij?

  • Je hebt bij voorkeur ervaring opgedaan in een soortgelijke allround functie in de assurantiebranche
  • Werk je liever wat minder allround dan ben je ook welkom!
  • Wij zoeken een klantgerichte en communicatief sterke collega die zelfstandig kan werken
  • Je bent bij voorkeur in bezit van het WFT Basis en WFT Schade Particulier of je bent bereid deze op korte termijn te behalen


Wat bieden wij?

  • Salaris: Het salaris wat wij bieden is afhankelijk van je ervaring en opleiding maar ook afhankelijk van de functie die je uiteindelijk gaat bekleden.
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden; zoals een 13e maand, reiskosten een goede pensioenregeling en diverse werknemersverzekeringen, daarnaast bieden wij een extra vergoeding voor de zorgverzekering
  • Flexibele uren: De functie is beschikbaar voor 24 tot 40 uur per week
  • Thuiswerkmogelijkheden; na een inwerkperiode is het mogelijk om gedeeltelijk vanuit huis te werken
  • Kleine, hechte werkomgeving: Je komt te werken in een klein team met een familiaire sfeer.
  • Ontwikkelingsmogelijkheden: Je krijgt de kans om je verder te ontwikkelen binnen ons kantoor en met ons mee te groeien.

Solliciteer nu en word onderdeel van ons team!

Locatie

Amsterdam

Interesse?
Solliciteer rechtstreeks via de rechterkolom of via s.peters@assured.nl of bel met Susanne Peters 0654657176

Solliciteer op deze vacature
#replace title#