Hypotheekacceptant (24-40 uur) te Eindhoven

Acceptant
Noord-Brabant
Hypotheken
In overleg
10 oktober 2024
Eindhoven, Nederland

Heb jij ervaring als hypotheekacceptant en voel je je thuis in een dynamische werkomgeving? Wij zoeken een gedreven hypotheekacceptant met kennis van het beoordelen en accepteren van hypotheekaanvragen. Bij voorkeur heb je ervaring met aanbieders zoals Lloyds, NIBC, en Munt hypotheken. Als hypotheekacceptant ben je verantwoordelijk voor het beoordelen van de kredietwaardigheid van hypotheekaanvragen en het zorgdragen voor een vlot verloop van het acceptatieproces.

Wat zijn je taken?

  • Beoordelen en accepteren van hypotheekaanvragen binnen de gestelde richtlijnen van verschillende geldverstrekkers
  • Verwerken van aanvragen en dossiers, en zorgen voor een nauwkeurige afhandeling van de benodigde documentatie.
  • Beoordelen van inkomensgegevens, taxatierapporten en andere relevante stukken.
  • Samenwerken met hypotheekadviseurs, intermediairs en geldverstrekkers om klanten van het best mogelijke advies te voorzien.
  • Proactief meedenken over het optimaliseren van acceptatieprocessen.

Wie ben jij?

  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring als hypotheekacceptant.
  • Bij voorkeur ervaring met de producten en richtlijnen van Lloyds, NIBC en Munt.
  • Je beschikt over uitstekende kennis van financiële en fiscale regels omtrent hypotheken.
  • Wft-diploma Hypothecair Krediet is een vereiste.
  • Je bent communicatief sterk, accuraat en hebt oog voor detail.
  • Je bent in staat om zelfstandig te werken, maar functioneert ook goed in teamverband.

Wie zijn wij?
Wij zijn een onafhankelijke financiële dienstverlener met een duidelijke missie gericht op welzijn voor individu en de samenleving. Onze ervaren adviseurs bieden betrouwbaar hypotheekadvies, inzicht in verzekeringen en helpen je concreet vermogen op te bouwen. We zorgen ervoor dat onze klanten niet alleen financiële zekerheid ervaren, maar deze ook daadwerkelijk hebben. Word jij ook onderdeel van ons gedreven team?

Wat wij bieden:

  • Een uitdagende functie waarbij je je volledig kunt richten op advies, zonder administratieve lasten.
  • Ondersteuning van een professionele binnendienst die de dossiers verder afhandelt.
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid om deels thuis te werken.
  • Een marktconform salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Locatie
Eindhoven

Interesse?
Solliciteer rechtstreeks via de rechterkolom of via s.peters@assured.nl, 0654657176

Solliciteer op deze vacature
#replace title#