Wat ga je doen?
Elke dag weten klanten ons te vinden via onze website, social mediakanalen, ons grote netwerk en diverse partnerships. Om onze hypotheekadviseurs te ondersteunen in hun dagelijkse werk zoeken we uitbreiding op onze afdeling binnendienst. Vanuit deze rol onderhoud je contact met klanten, adviseurs, geldverstrekkers en serviceproviders. Samen met je collega’s zorg je voor een soepel verlopend hypotheektraject. Hypotheekrente.nl is sterk online georiënteerd en we werken daarom ook met geavanceerde software om het hypotheekproces zo efficiënt mogelijk te laten verlopen.
Je bent verantwoordelijk voor de eerste beoordeling van hypotheekstukken, bij het bijhouden van telefoon- en mailverkeer en het behandelen van binnenkomende chats en whatsapp berichten. Daarnaast neem je proactief contact op met klanten die zich via de verschillende kanalen bij ons melden.
Natuurlijk doe je dat niet alleen. Binnen Hypotheekrente.nl helpt een hecht en professioneel team van binnendienstmedewerkers iedere dag met het begeleiden van alle hypotheekaanvragen.
Wanneer maak jij het verschil?
Je bent veelzijdig en flexibel, je bent communicatief sterk en gaat een uitdaging niet uit de weg. Als je ervaring hebt opgedaan als medewerker binnendienst bij een (groot)bank, tussenpersoon, hypotheekketen of andere intermediair is dat voor ons erg waardevol. Maar reageer vooral ook als je wat minder ervaring hebt.
Verder:
Wij bieden jou het volgende:
Hypotheekrente.nl is een dynamisch en gerenommeerd bedrijf met meerdere vestigingen door heel Nederland. Als dé expert op het gebied van hypotheken bieden we al bijna 25 jaar de mogelijkheid om snel en objectief verschillende hypotheekaanbieders te vergelijken. Sinds 2015 doen we dit in een modern jasje, waarbij we streven naar 100% klanttevredenheid. Ons professionele advies gaat hand in hand met scherpe en transparante tarieven. Wij hanteren een informele aanpak en zetten ons voor elke klant volledig in. In alles wat we doen, streven we ernaar de beste te zijn.
In ons kantoor wordt in een ontspannen omgeving hard gewerkt, maar is er ook veel ruimte voor humor en plezier, regelmatig borrels & uitjes en uiteraard de nodige vrijheid en flexibiliteit
Zekerheid
Afhankelijk van jouw profiel en wensen starten we met een tijdelijke of vaste aanstelling. Mocht je starten met een tijdelijke aanstelling en wij zien het al snel met jou zitten, dan zetten we deze direct om in een vaste aanstelling!
Locatie
IJsselstein
Interesse?
Solliciteer direct via de rechterkolom of via s.peters@assured.nl, of bel Susanne Peters 0654657176